Saturday, September 3, 2011

Tempura family members part 8 Hera Blackheart



1) Introduce yourself:
1,,,貴方の自己紹介をしてください。

HELLO EVERYONE! I AM HERA BLACKHEART, TEMPURA SECURITY.
皆さま、こんにちわ! 私はTenpuraセキュリティのHERA BLACKHEARTです。







2) Describe the reason why you applied for tempura security:
2,,,貴方がtempuraのセキュリティに応募した理由を述べてください。

Coming to Tempura was and still is for me a daily routine, after a day of work in RL. I met here most of my friends, real people behind beautiful avatars and I am so grateful to do something in order to keep this island wonderful as it is.

RLの仕事の後でTempuraへ来ることは私の日課でしたし、現在でもそうです。私はここで多くの友達を得ました。、美しいアバターの背後にいる真の友人に出会いました。そして、この素晴らしい島を平穏に保つために何かが出来るということをとても嬉しく思っています。







3) What do you think is the goodness of Tempura:
3,,,tempuraの良い所は何だと思いますか?

Tempura has so many different spots; everyone can find in it what he/she is looking for. Also, Tempura has mystique aura that keeps people and nature re-united. The colors, the music, the buildings and the nature create a unique harmony and good feelings. If it’s true that is not important how many breath we take, but the moments that take our breath away, Tempura surely is the right place to experience it.

Tempuraには本当に様々な場所があり、誰でもが探し求めていたものを見つけられます。また、Tempuraには、人間と自然の再結合を保つ神秘的なオーラがあります。その色、音楽、建物、そして自然が独特の調和と素晴らしいフィーリングを生み出しています。もし私たちが何回呼吸するかが大事なのではなく、私たちが息をのむ瞬間が大事だということであれば、Tempuraこそまさにそれを体験する場所です。







4) What have learned from tempura? What did you get from tempura?
4,,,tempuraで貴方が学んだこと、もしくは得たものは何ですか?

As so many friends told me, Tempura is magic. I came in Tempura to see if it was true, and I felt in love with this place. Now I come here to restore my soul. Tai chi area is my favorite spot, but the whole island keeps telling me to follow my heart and intuition. Away from the noise, I let myself enjoy a nice talk with friends. Also, I was surprised to find here a family where everyone is treated with respect and kindness.







私の沢山の友達が、Tempuraは魔法のような世界だと言っていました。私はそれが本当かどうかを確かめるためにTempuraへ来ました。そしてこの場所に恋してしまったのです。今では私は私の精神を復活させるためにここへ来ます。太極拳エリアは私の好きな場所ですが、この島の全てが私にいつも、私の心と直感に従うよう語りかけています。RLの喧騒から離れ、私はのびのびと友達との素敵な会話を楽しみます。また、私はここで「誰もが尊敬と親切さをもって扱われる家族」を見つけたのは予期せぬ驚きでした。







5) Please have your say to Kikunosuke the owner
5,,,オーナーのkikunosukeに、言いたいことを述べてください。

Kikunosuke is always very nice and kind. He is also an awesome artist, with a huge heart. The way he creates Tempura, with the fusion of color and sounds, is amazing. His heart is in everything he creates.

Kikunosukeはいつもとても素敵で親切です。また彼は偉大な心を持つ素晴らしいアーティストです。彼が色と音との融合によりTempuraを作った方法は驚くべきものです。彼の心は彼が創造する全ての中に存在しています。







A letter from chikae to hera
chikaeからheraへの手紙






I had been noticed existence of Hera before you became a member of the tempura family. An avatar who loves tempura and comes every day would naturally be noticed and remembered although there are thousands of guests are visiting here. You were an intelligent lady always dancing at Tai-chi calmly.

An elegant, quiet, at your own pace, and gentle lady. When such a lady like you applied for the security introduced by a family member, I was honestly very glad. As I expected, you have been attending tempura heartily and working as a security devotedly.
I have heard that you are in position to teaching something in RL. That provides convincing explanations about your sincerity. There is no problem that you come here only after you finished work in RL. Please keep loving and attending tempura as a member of the tempura family.







Heraがtempuraの家族になる前から、私ははHeraの存在を知っていました。tempuraが好きで毎日来てくださるアバターのことは、何千人お客様がいらしている中でも、自然に目に付いて、覚えてしまうものなのです。貴方はいつも太極拳で静かに踊っている、知的な感じのレディでしたね。

上品で物静かでマイペースで優しそうな人。そんな貴方が家族の一人を通じてセキュリティに応募してきてくれたときは、私は正直うれしかったのです。思ったとおり貴方は誠実にtempuraに通い続けて、セキュリティの職務を忠実に果たしてくれています。
RLでの貴方は人に物を教える立場にあると聞きました。それで、貴方の誠実性が納得できました。貴方のRL仕事が終わった後でかまいません。これからもtempurの家族の一人として、tempuraを愛して通い続けてください。









model Hera Blackheart  chikae ella
Photograph by kitori.yuheng(tempura, Security M Ninja)